Job 22 van 51


Report this listing

Solliciteren



Administratief commercieel bediende


Functie

Voor de vacature als administratief commercieel bediende zal je verantwoordelijk zijn voor volgend takenpakket:
  • Een vriendelijk en correct onthaal verzorgen en zo bijdragen aan een klantgericht imago
  • Communiceren met klanten, hun behoeften peilen, offertes opvolgen en klanttevredenheid meten
  • Eerste hulp bij klantproblemen bieden en zorgen voor een vlekkeloze klantenservice
  • Dossiers opmaken en beheren, bestellingen uitvoeren en de opvolging daarvan waarborgen
  • Planning van onderhoudstechniekers coördineren en nieuwe onderhoudscontracten verkopen
  • Financiële administratie voeren, waaronder debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Ondersteuning bieden bij persoonsgebonden competenties en assistentie bij algemene telefonie


Bedrijfsinformatie
Ben jij gebeten door een technische microbe en wil je aan de slag in een enthousiaste, groeiende onderneming, dan is onze klant "the place to be". Onze klant uit Hechtel-Eksel heeft 24 jaar ervaring in warmtepompen, ventilatie, zonnepanelen, energiezuinige oplossingen voor particulieren en bedrijven. Ze tellen momenteel 18 medewerkers, een energieke mix van jong talent, ervaren vakmannen en gedreven ingenieurs. Voor een verdere groei zoeken we enthousiaste medewerkers die bereid zijn de kar mee te trekken. Je bent verantwoordelijk voor de installatie, het onderhoud, en herstellingen bij zowel particulieren.

Jouw profiel

Voor de vacature als administratief commercieel bediende zijn wij op zoek naar volgend profiel:
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma of hebt ervaring in een soortgelijke functie
Ervaring in een verkoopomgeving en/of affiniteit met energietechnieken is een plus
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels. Kennis van het Frans of Duits is een plus
  • Je werkt vlot met MS Office
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, bent klantgericht en bezit de wil om continu te verbeteren
  • Je hebt een proactieve aanpak en schuwt er niet voor terug om initiatief te tonen
Betrouwbaarheid en nauwgezetheid typeren jouw werkethiek
  • Je brengt structuur aan waar nodig; planning en organisatie zijn jou niet vreemd
  • Je bent een echte teamplayer en hebt hierdoor een uitstekend vermogen tot samenwerken
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Bij onze klant, een enthousiaste en groeiende onderneming met meer dan 25 jaar ervaring in warmtepompen, ventilatie, zonnepanelen en energiezuinige oplossingen, zijn we op zoek naar een veelzijdige medewerker om ons team van 18 gedreven professionals te versterken. Heb je zin om in een dynamische KMO te werken waar jouw initiatief gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder. Voor al je harde werk kan je binnen de job als administratief commercieel bediende rekenen op:
  • Een uitdagende, gevarieerde functie met veel interactie en verantwoordelijkheid
  • Cross-selling en klantencontact: verkennen van nieuwe marktopportuniteiten
  • Beheer van administratieve processen: van facturatie tot personeelsadministratie
  • De kans om te groeien: met mogelijkheden voor aanvullende opleiding en verbreding van competenties
  • Een concurrerend salaris naar ervaring, aangevuld met prestatiebonussen
  • Aantrekkelijke vakantieregeling: met 32 dagen vakantie plus 10 feestdagen
  • Werken in een familiale sfeer, binnen een bedrijf dat waarde hecht aan duurzaamheid en innovatie

Solliciteren

ANNEBETH CLAES
003211510130

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht